سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

دوستان شرمنده که دیر شد. دو بار برقها رفت و یک بار هم مجبور شدم برای کاری برم  بیرون.

 

لشلی و ام وی پی به رینگ میان. ام وی پی پیروزی لشلی در برابر بیگ ایی، رولینز و اونز در راو قبلی رو یک کار بزرگ برای لشلی میدونه. او میگه لشلی موفق شد سه فوق ستاره رو شکست بده و این مثل بردن ماراتن یا پرتاپ سه امنیازی در بسکتبال هست.

بیگ ایی میاد و میگه اره لشلی قوی هست ما فراموش نکنیم که ام وی پی با زدن عضا به پای من باعث بردن لشلی شد. او فقط میخواست به مصاف روز اول سال برسه. 

لشلی میگه من بدون کمک ام وی پی هم میتونم شما رو ببرم. اون روز هم ام وی پی گفت که خودشم میتونه بیگ ایی رو ببره. حالا میخوام او باهات مسابقه بده تا حرفش ثابت بشه. ام وی پی غافلگیر میشه. لشلی گوشه ای میایسته تا مسابقه رو ببینه.

ام وی پی و بیگ ایی درگیر میشند اما اونز و رولینز ناگهان میان و لشلی رو میزنند. بیگ ایی میره از لشلی دفاع بکنه که او رو هم کتک میزنند. لشلی و بیگ ایی کمی به خودشون میان و به رولینز و اونز حمله میکنند. اونز و ست عقب نشینی میکنند.


بیانکا در پشت صحنه برای دودروپ کوری میخونه

رولینز و اونز در پشت صحنه هستند. کوین میگه امشب باید اونقدر لشلی رو بزنیم که نتونه به مسابقه ی روز اول سال برسه. دویل و پیرس میان و میگند شما امشب مسابقه تیمی دارید. مقابل بیگ ایی و لشلی.

 

دودروپ مقابل بیانکا

دودروپ حریف رو به گوشه ی رینگ هل میده و میره وادر بمب بزنه اما بیانکا جا خالی میده. بیانکا بعدش فینیشر اجرا میکنه و میره برای پین

برنده بیانکا


تیوری در پشت صحنه میگه که مکمن بهش لطف داره و او رو به عنوان قهرمان اینده میبینه. گزارشگر میگه امیدوارم پس دیگه نبازی

 

بالور مقابل تیوری

بالور یک فرصت برای کاور داشت اما تیوری تسلیم نشد. او بعدش بالور رو نقش زمین کرد. بالور بلند شد و بهش البو زد. او بعدش دراپ کیک رو زد و با کوپ د گریس رفت برای پین

برنده بالور


میز داره با اوموس حرف میزنه که استایلز میاد و میگه چه خبر شده؟ میز به اوموس میگه بعدا میبینمت. استایلز از اوموس میخواد روی کمربندها تمرکز بکنند.


میز تیوی

میز قبل از هر چیزی به دوریین نگاه میکنه و از ماریس میخواد که اشتی کنند و حال ادج رو بگیرند. او بعدش اوموس و ایجی رو دعوت میکنه. اونا میان و میز میگه انگار دعواتون شده بود. ایجی میگه اره مثل تو و ماریس. اما اگه کنار هم باشیم کسی نمیتونه شکستمون بده. میز میگه اما اوموس باهات موافق نیست. میز ادعا میکنه که اوموس ایجی رو مانع از پیشرفت خودش میدونه. میز بعدش اوموس رو برتر از ایجی میدونه. ایجی از اوموس میپرسه اینا حقیقت داره؟ قبل از اینکه اوموس جواب بده وقت برنامه تموم میشه و کشتی گیران برای مسابقه بعدی میان


اوموس و استایلز مقابل دومنیک و ری مستریو

ری روی طناب میره تا اسپلش بزنه. موقع فرود استایلز بهش نی میزنه. ایجی میره به اوموس تگ بده اما اوموس پس میکشه. ری هم ایجی رو رول میکنه و پایان.

برنده دومنیک و ری

بعد از مسابقه، ایجی رفت و از دست کارهای اوموس گلایه کرد. اوموس بهش حمله کرد. اونا کمی درگیر شدند و اوموس برنده ی این درگیری بود.


تیوری میخواد به اتاق مکمن بره اما منصرف میشه


گیبل مقابل اورتون

 

رندی خواست دی دی تی بزنه اما گیبل با سوپلکس بهش جواب داد. رندی این حرکت رو جاخالی داد و با ار کی او، رفت برای کاور

برنده اورتون

بعد از مسابقه اوتیس به رندی حمله کرد اما رندی به او هم ار کی او زد

لشلی در پشت صحنه میگه که اعتمادی به بیگ ایی نداره اما میتونه از پس کوین و رولینز بر بیاد

پریست مقابل زیگلر

رود در اخر مسابقه دور از چشم داور پای پریست و گرفت. پریست رفت باهاش درگیر شد. داور شروع به شمارش کرد اما پریست برنگشت و باخت

برنده با کنت اوت زیگلر

در پشت صحنه تیوری به بالور حمله میکنه و میره


تیوری پیش مکمن میره.

مکمن میگه خوشم اومد که بالور رو زدی اما تو هنوز مسابقاتت رو میبازی. من میخوام اخراجت بکنم اما یک فرصت دیگه بهت میدم. اگه بازم مقابل بالور ببازی اخراحی.

ادج برای یک میزگرد به رینگ میاد. او خوشامد میگه و کمی بعد ماریس رو به عنوان مهمانش دعوت میکنه. ماریس میگه من دوستت نیستم اما میخوام پیامی رو برسونم. من همسرم رو دوست دارم اما او لطفی به من نکرده.
من هر احترامی برای او و خانواده اش گذاشتم اما میز نزدیک بود در راو قبلی من رو توسط ادج مصدوم بکنه. اگر من طوریم میشد بچه هام چطور میشدند. ایا ادج دوست داره که بلایی سر همسر خودش بیاد.

ادج میگه بهتره میز بیاد تا اشتی کنید. میز میاد با ادج درگیر میشه. ماریس هم به میز کمک میکنه و بعد از زدن ادج، با هم اشتی میکنند و میرند.


زلینا مقابل ریپلی

ریپلی خیلی سریغ یک فینیشر روی زلینا اجرا کرد و برد

برنده ریپلی


لشلی پیش بیگ ایی میره و میگه نیازی ندارم برای شکست دادن کسی، کمک یبگیرم


مورگان با یک دست مصدوم و با یک چوب کندواستیک به رینگ میاد و میخواد تصویر درگیری اش با بکی در مرکز تمرینات کمپانی رو نشون بده. او بعدش ادعا میکنه که به زودی قهرمان میشه. بکی میاد و میگه خواب دیدی خیر باشه. تو در حدم نیستی. مورگان میگه بیاد تو رینگ ببینم چی میگی. بکی میگه میخواهی بیام تا با اون چوب من رو بزنی. مورگان چوب رو سمت بکی پرت میکنه اما بهش نمیخوره. سی ام پانک نیوز. بکی میگه خوش شانسی که میتونی با یک هواپیمای جت بری، وگرنه حسابت رو میرسیدم.

 

رولینز، اونز مقابل لشلی و بیگ ایی

لشلی رفت روی حریف اسپیر بزنه اما اشتباهی به بیگ ایی برخورد کرد. او به سرعت برگشت و روی اونز اسپیر زد و کاورش کرد. رولینز خواست کاور رو بکشنه اما دیر رسید.

برنده بیگ ایی و لشلی

بعد از مسابقه رولینز و کوین شروع به اجرای فینیشر روی لشلی کردند.

با تصویر اونا برنامه تمام شد


نظرات شما عزیزان:

امین د شیلد
ساعت17:00---30 آذر 1400
آقا کی بقیه اش رو می‌نویسید عصر شد شما هنوز ننوشتید کل ش رو
پاسخ: رفلش کن داداش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ دو شنبه 30 آذر 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر